Noticias y Actualidad

Home Noticias-listado Elisabeth Oubel: “Hi ha moments en què la gent et reconeix pel carrer i s'acosta a saludar-te pel bon tracte que han rebut en la Clínica”

Elisabeth Oubel: “Hi ha moments en què la gent et reconeix pel carrer i s'acosta a saludar-te pel bon tracte que han rebut en la Clínica”

Dimecres, 14 Octubre, 2020 Comentarios

Una persona pacient, empàtica, resolutiva i, a poder ser, que somrigui, és la millor benvinguda que pot esperar qualsevol pacient. Aquesta és la fórmula que ha funcionat a Elisabeth Oubel, recepcionista en Clínica Creu Blanca, durant els 18 anys que porta formant part de la nostra gran família.


Eli, tal com la coneixem companys i pacients, ens compta en aquesta entrevista el tracte personal i l'actitud positiva a l'hora d'oferir el millor servei als nostres clients.


1. Com ha estat la teva trajectòria en Creu Blanca durant aquests 18 anys?


Vaig començar un estiu com a personal de reforç a les recepcions i em vaig quedar. Des de llavors, he exercit diverses funcions. Com a recepcionista en els diferents centres de Creu Blanca, en el Departament d'Administració, en el Servei de Hidroteràpia amb el qual comptava la Clínica fa uns anys i fins i tot em van formar com a auxiliar de clínica per a realitzar revisions mèdiques i esportives.


2. Com recordes els teus començaments a l'empresa?


Diguem que intensos. El fet de passar per diversos departaments m'ha permès anar aprenent coses noves, un aspecte que m'agrada i veig positiu. Em considero una persona bastant perfeccionista i sempre vull que tot surti bé, per la qual cosa a vegades hi ha situacions que em generen una certa tensió.


3. Quines qualitats creus que ha de tenir una persona per a ocupar el lloc de recepcionista?


Paciència i empatia amb el pacient. Moltes persones arriben al centre mèdic espantats, amb presses o sense saber com tramitar unes certes gestions administratives. En aquest sentit, el nostre treball consisteix a tranquil•litzar-los i ajudar-los en tot el que puguem.


'image'


4. Què creus que és el que més valoren els clients del servei ofert per Recepció?


Amabilitat i tranquil•litat. Els clients valoren que oferim un servei que estigui a l'altura del pacient, ser amables i poder ajudar-los davant els dubtes que puguin sorgir-los.

El tracte personal és molt important, per la qual cosa les persones valoren que siguem resolutius amb els problemes que puguin sorgir, tant a nivell d'horaris com en temes relacionats amb gestions administratives.


5. Algun truc per a gestionar les situacions d'estrès o imprevistos amb els quals et puguis trobar?


Diria que… respirar!

A causa del volum de pacients que tenim podem trobar-nos amb moments de tensió. Davant situacions d'estrès el millor que podem fer és atendre'ls sempre amb un somriure. Val la pena una mica de pressió per la recompensa de fer bé la nostra feina.


6. Quina anècdota destacaries de tots els moments viscuts en l'empresa?


Més que anècdotes són moments de realització personal. Hi ha moments en què la gent et reconeix pel carrer, encara que sigui en una altra ciutat, i s'acosta a saludar-te o fins i tot a convidar-te a un cafè pel bon tracte que algun dia han rebut en la Clínica.


'image'


7. Què és el que més t'agrada de treballar a Creu Blanca?

El tracte personalitzat amb el pacient, ja que intento fer tot el que sigui a les meves mans perquè marxi el més tranquil possible.


8. Com veus el teu futur en l'empresa?


Porto molts anys aquí i el grup continua creixent amb passes de gegant. Vull continuar pertanyent a Creu Blanca i espero que l'esforç valgui la pena perquè continuïn comptant amb mi i poder créixer al costat de l'empresa.


9. I el futur de Creu Blanca?


Som pioners en moltes proves de prevenció i inverteixen en el millor del mercat en diagnòstic per la imatge. A més, no tenim demora en la programació, per la qual cosa si continuen cuidant del personal que fa que això sigui possible, el grup no pararà de millorar.


Moltes gràcies Elisabeth!



Comenta esta noticia